Sunday, March 25, 2012

l'ouverture

不確定我這次到底會不會持續下去
我是個經典的半途而廢症患者

決定打開blogger來用的原因很簡單
因為這個template太可愛了!!
喔不,當然不是我做的
我偶然在找圖片的時候看到這個作者
芬蘭籍的artist── 
畫報女郎真的很性感又很可愛
看到左上角的截角,點進去就可以得到囉!

大膽預測 (欸)我未來的網誌走向:
- 我的購物實況轉播 (啥?)以及購入項目的小記錄
(這完全是在為自己找一個購物的藉口吧!)
- 找個地方讓自己練習法文跟記錄一些法文相關筆記
- 遊戲:我是個有在玩電動的人,diablo 和 sims 3
有幸可以玩到diablo好像很不得了耶! (其實這個人還沒去預購)
模擬市民用簡單的比喻就是蓋積木跟辦家家酒的綜合電子版,某種程度上其實蠻幼稚的哈哈哈,我慢慢想要開始學做物件跟衣服配飾!
- 我的生活吧 (?),我不知道會不會有這項目,因為少女太嬌羞 (←胡說),我是個超級多東西放在腦袋的人 (雖然都是些無關緊要或無病呻吟),但我剛好就很愛說話嘛,沒輒,我附近的人應該都快被我煩死了,哈哈哈。

就這樣吧,很偶然晃進來的你,歡迎!想說點什麼、有感想,我會認真地聽,但請保持基本該有的禮節,然後請不要使用注音文,我有閱讀障礙。 (笑)

hi there to non-chinese users!
welcome! i love new friends, so don't be shy!
for civilized part of humans, feel free here!
for our dear trolls, there's no meaning that you do anything to me, i don't care. FYI, i will just delete them from both my blog and my brain.

Chinese is my mother language, and I am the last part of chinese who still write in traditional chinese. It is complicate, but it's the most beautiful characters of all. If you're interested, I am honored to talk with you in chinese to gain your experience.
Taiwan is where I was born, where I grew up, and where I live. No, it is not Thailand, I don't speak Thai. Taiwan features herself with 101, HTC, ACER, and ASUS. I don't know what you think about those, but I am sure that you've heard about those stuff. If you're interested, you can go check it out here or you can ask me. :)

to define me with some words, i would use:
simple
quite smart (just quite, not extremely)
fast reader
fetish
shopaholic
chic
looking forward to love
ambitious
weird

my forever goddess is Audrey Hepburn.
I listen to songs from old movies, chansons, british rock/pop, Beatles, Katy Perry, and lady Gaga.
Generally, you can say that I am crazy for anything classic, but of course, exceptions exist.

I wanna say thank you to 
I really love your templates, they are so adorable.
I am so fond of retro and shabby stuff.
Thanks <3


et à bientôt! bisous!

No comments:

Post a Comment